کتاب انسان
نوشته شده توسط : زپو

 کتاب انسان


موضوع صحبت من انسان و اسلام است. برنامه ای که مقدمتاً شنیدیم برای من بسیار عجیب بود. به جهت این که اگر کسی نداند، این طور احساس می کند که مجموعه صحبتی که من برای این جلسه انتخاب کردم و همچنین سخنانی که مقدمتاً دوستان دانشجو فرمودند، با قرار و اطلاع قبلی بوده در صورتی که من تا امروز دوستان را ندیده بودم و حتی شعری 0 را که الان شنیدیم و برای امشب انتخاب شده بود، مناسبت دارد با سخنی که من امشب به عرض دوستان می رسانم. و این هم خوانی و هم سازی حرف ها نشانه خوبی است و نماینده هم فکری و هم اعتقادی کسانی است که در نقاط دور و فاصله بسیار با هم، به یک گونه می اندیشند و یک راه و یک درد دارند. درست است که تکنیک، فاصله ها را نزدیک می کند اما اعتقاد مشترک، فاصله ها را نزدیک تر می نماید. انچه در این کتاب می اموزیم: انسان و اسلام آزادی انسان و مکاتب غرب اومانیسم یا اصالت انسان فاجعه های جدید انسان در تضاد مارکسیسم و مذهب انسان و تاریخ فلسفه خلقت انسان اگزیستانسیالیسم تنهایی

خرید و دانلود  کتاب انسان






:: برچسب‌ها: دانلود , کتاب , پی دی اف , انسان ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: